در سخنرانی Dreamforce 2022، مارک بنیوف و برت تیلور، مدیران عامل تبلو Tableau & Salesforce ، چشماندازی هیجانانگیز از یک دنیای متصل و مبتنی بر دادهها در مواجهه با تغییرات سریع و جهانی به ما نشان دادند. در حالی که نمیتوانیم آینده را پیشبینی کنیم، میتوانیم برای چابک ماندن و موفقیت در مواجهه با تغییرات تلاش کنیم. خوشبختانه، دادهها میتوانند به ما کمک کنند تا به سرعت به تغییرات واکنش نشان دهیم و به طور فعال برای آن آماده شویم، تا مسیری رو به جلو پیدا کنیم و نه تنها پویا بمانیم، بلکه در مواقع عدم اطمینان رشد کنیم.
امروزه شرایط جدیدی برای کسب و کار است، زیرا ما داده هایی داریم که به ما کمک می کند بفهمیم مشتریان به چه چیزی نیاز دارند، تصمیمات هوشمندانه تری بگیریم و سریع اقدام کنیم. داده ها به ما کمک می کنند تا نه تنها در فناوری، بلکه در تجربیات مشتری نیز نوآوری کنیم.
شرکتها به دادهها و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی نیاز دارند، منبعی واحد از حقیقت، تا انتظارات مشتریان در حال تغییر را برآورده کنند.
ما میدانیم که این کار آسانی نیست، زیرا «شکاف دادهای» در توانایی شرکتها برای استفاده از دادهها در جهت تصمیمگیری وجود دارد. همه موافق هستند که داده ها بسیار اهمیت دارند، به طوری که 83٪ از مدیران عامل می خواهند که بیشتر داده محور باشند، اما تنها 30٪ از کارمندان می گویند که شرکت آنها در واقع داده محور است.
پس چرا بین علاقه به داده محور بودن و اجرای آن فاصله وجود دارد؟ از آنجا که سازمان ها منابع داده و سیستم های بیشتری نسبت به گذشته دارند، با میانگین 976 برنامه کاربردی تجاری، که منجر به آشفتگی داده ها می شود. و صادقانه بگویم، تجزیه و تحلیل می تواند برای کارمند معمولی که احتمالاً فاقد مهارت های داده است بسیار سخت و دشوار باشد.
اما Salesforce چشماندازی برای ایجاد دنیای دادهمحور دارد، دنیایی که در آن Tableau به باز کردن قفل همه دادههای شما و فعال کردن تجزیه و تحلیل در همه جا و برای همه کمک میکند. بیایید نگاهی به تمام نوآوریهای محصولات تبلو بیندازیم که در سخنرانی اصلی Tableau در Dreamforce مطرح شد.
با Salesforce Genie داده های خود را یکپارچه کنید
Salesforce Genie ابزاری برای زنده کردن چشم انداز دنیای مبتنی بر داده است، پلتفرم جدید و بیدرنگ داده برای جادوی مشتری که به Salesforce Customer 360 نیرو میدهد.
Salesforce Genie مشتری 360 را میگیرد و جریانهای داده بلادرنگ را اضافه میکند که می تواند داده ها را از هر کجا و در مقیاس بالا ضبط و دریافت کند.
این ابزار چگونه این همه کار می کند؟ Genie دارای رابطهای داخلی است که دادهها را از هر کانال – تلفن همراه، وب، APIها – حتی دادههای قدیمی را از طریق MuleSoft و دادههای تاریخی از دریاچههای داده اختصاصی در زمان واقعی وارد میکند.
ابزار Salesforce Genie تمام میلیاردها نقطه داده را هماهنگ می کند و به طور خودکار داده های مشتری شما را از هر سیستم یا تعاملی شناسایی می کند و یک نمودار مشتری در زمان واقعی ایجاد کند. با یکپارچه سازی این داده ها در یک نمایه تمیز، به حقیقت مشتری در زمان واقعی شما تبدیل می شود – حقیقتی که همانطور که داده های شما تکامل می یابد. این حقیقت را میتوان برای شخصیسازی بیدرنگ مشتری، گردش کار، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در Salesforce Customer 360 فعال کرد.
با قدرت نرم افزار Genie، Tableau و CRM Analytics به باز کردن قفل تجزیه و تحلیل در همه شرایط کمک می کند، به طوری که می توانید تجربیات جادویی را بسازید که هوشمندتر و در زمان واقعی تر هستند. شبیه جادو به نظر می رسد، درست است؟
Tableau Genie بینش در زمان واقعی را به جادوی مشتری تبدیل می کند. با Tableau Genie، میتوانید تجزیه و تحلیل تمام دادههای خود را بهطور خودکار انجام دهید، و یک سازمان کامل با بینشهای زمان واقعی همکاری و عمل کند. بینشهای هوش مصنوعی ارائهشده توسط Genie به شما و سازمانتان کمک میکند تا ۲۹ درصد سریعتر به بینشها برسید و تصمیمات هوشمندانهتری بگیرید.
همه داشبوردهای Tableau اکنون می توانند با قدرت Genie به صورت Real Time ارائه شوند. همانند Tableau Genie، CRM Analytics که توسط Genie ارائه شده است به شما کمک میکند تا بینشهای بیدرنگ را برای تمام تجربیات مشتری خود، درست در جریان کار ارائه دهید.
Genie Connector برای Tableau و CRM Analytics میتواند به آسانی تمام دادههای پلتفرم (CDP) شما را به پلتفرم تحلیلی انتخابی شما متصل کند. اتصالدهندهها که امروزه در دسترس هستند، به شما کمک میکنند از این منبع استفاده کنید تا نمایهای یکپارچه و بیدرنگ برای یک نمای 360 درجه از هر مشتری به دست آورید.
Instant Analytics به شما امکان می دهد با سرعت نور از داده ها به بینش ها برسید. ابزار Instant Analytics به شما این قدرت را می دهد که با یک کلیک تمام داده های Salesforce Genie خود را در Tableau کاوش و تجسم کنید. (بله، شما این را به درستی خواندید.) بدون رمزهای عبور پیچیده یا ورود دوم: با یک کلیک، فوراً دادهها و تجزیه و تحلیلهای قابل اعتماد، بیدرنگ و یکپارچه در نوک انگشتان خود، درست در جریان کار، خواهید داشت. Instant Analytics امروز در CRM Analytics در دسترس است و در سال 2023 به Tableau می آید.
دیدگاه (4)
بسیار عالی بود
لینک مقاله رو میخواستم
اگر مکانش هست برام ارسال کنید
درود خانم اسدی عزیز
لینک مقاله خدمت شما
Tableau Product Innovations from Dreamforce 2022
سلام من در مورد Salesforce اطلاعات بیشتری میخواستم بدونم. و اینکه به غیر از تبلو چه ابزارهوش تجاری را دارند؟
درود راضیه عزیز
در خصوص شرکت salesforce و ارتباطش با tableau در قسمت درباره تبلو توضیحات کاملی داده شده
لطفا لینک زیر رو مطالعه کنید
نرم افزار تبلو و salesforce