تیم آماتک با هدف ارتقاء دانش داده و آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری اقدام به تولید محتوای آموزشی در بخش وبلاگ Blog مینماید.

Blog

آخرین اخبار و مقالات در حوزه هوش تجاری

تیم هوش تجاری آماتک با هدف ارتقاء دانش داده کارشناسان وهمچنین آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری  BI اقدام به تولید محتوای آموزشی دراین زمینه نموده است. در بخش وبلاگ Blog میتوانید آخرین مقالات و فیلم های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید.

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب (آماتک) که به صورت مختصر با نام آماتک شناخته میشود. این شرکت به عنوان یکی از فعالان و پیشگامان در زمینه هوش تجاری BI و هوشمند سازی کسب و کار میباشد، فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرده و در سال 1394 به صورت حرفه ای به ثبت رسیده است.

در حال حاضر آماتک amatek به عنوان مشاور و مجری در حوزه هوش تجاری مشغول به فعالیت بوده و تنها نماینده رسمی فروش لایسنس نرم افزار تبلو Tableau میباشد و به واسطه داشتن مسئولیت و حس تعهد نسبت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود دربخش دولتی و خصوصی موفق به کسب رضایت حداکثری از سوی ایشان گردیده است.

وبلاگ آموزشی آماتک - آموزش نرم افزار تبلو Tableau - بلاگ blog

کسب دانش تخصصی در حوزه‌های مختلف سازمانی در تیم هوشمند آماتک، اولین قدم در طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار هوش تجاری تبلو tableau بوده است. این دانش ارزشمند را که با تجربه پیاده‌سازی در سازمان‌های مختلف همراه شده و در تطبیق با نیازهای بومی کارفرمایان تکمیل شده در بخش مقالات به همراهان آماتک ارائه می‌کنیم.

دراین بخش مقالات در زمینه هوش تجاری و امکانات آخرین ورژن پلتفرم تبلو ارائه میشود. مقایسه لایسنس نرم افزار تبلو Tableau با Power bi.

Business Intelligence

مطالب آموزشی در حوزه هوش تجاری

جستجو
بلاگ

مقایسه Power BI – Tableau – Cognos

Power BI، Tableau و Cognos هر سه ابزار معروفی در زمینه تجزیه و تحلیل داده هستند، اما هر یک دارای ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و استفاده‌های متفاوتی هستند.

هوش تجاری (BI)
بلاگ

هوش تجاری ، تبدیل داده ها به استراتژی

هوش تجاری: تبدیل داده به استراتژی. جمع‌آوری و تحلیل داده، ایجاد اطلاعات مفهومی، تصمیمات استراتژیک با پایه داده‌ها، بهبود مستمر سازمان.

هوش تجاری (BI)
بلاگ

هوش تجاری سلف سرویس (SS-BI)

هوش تجاری سلف سرویس (SS-BI): دسترسی آسان، ابزارهای ساده، تحلیل داده‌های پیچیده، افزایش بهره‌وری، و کاهش وابستگی به IT برای تصمیم‌گیری سازمانی.

گزارش دهی خودکار (SELF-SERVICE REPORTING )
بلاگ

گزارش دهی سلف سرویس چیست؟

گزارش‌دهی خودکار (Self-Service Reporting) ، کاربران بدون نیاز به IT، دسترسی به داده، تحلیل، و گزارش‌دهی برای تصمیم‌گیری بهتر فراهم می‌کند.

دیتا فابریک (data fabric)
بلاگ

“دیتا فابریک” چیست؟

دیتا فابریک (Data Fabric) : چارچوب یکپارچه مدیریت داده، اتصال منابع چندگانه با دسترسی آسان، محیط چندابر، و دید یکپارچه برای تجزیه و تحلیل داده.

یکپارچه سازی داده های ابری ( cloud data integration)
بلاگ

یکپارچه سازی داده های ابری چیست؟

یکپارچه‌ سازی داده‌ های ابری، جمع‌آوری اطلاعات از منابع مختلف (سرورهای داخلی یا ابری، برنامه‌ها و منابع دیگر) و تمرکز آن در یک مکان است.

مقایسه تبلو و پاوربی آی (Join data)
بلاگ

مقایسه Tableau و PowerBI – پروسه Join Data

با توجه به آزمایش انجام‌شده، Tableau پروسه Join Data را در 1.24 ثانیه اجرا کرده است، نشان دهنده عملکرد بهتر نسبت به Power BI با زمان 2.12 است.

مقایسه Tableau با PowerBI - ایجاد Tooltip
بلاگ

مقایسه Tableau و PowerBI – ایجاد Tooltip

مقایسهٔ دو ابزار هوش تجاری Tableau و Power BI، آشکار میکند که ساخت Tooltip در تبلو با زمان 1.59 عملکرد بهتری نسبت به پاوربی آی با 3.29 دارد.