Tableau Training

برگزاری دوره آموزشی هوش تجاری به وسیله نرم افزار تبلو

Tableau Training

مجموعه فیلم های آموزشی نرم افزار تبلو

هوش تجاری یاBI (Business Intelligence) ، به  مجموعه‌ای از فناوری‌ها و فرایندهایی اطلاق می گردد که به افراد در تمام سطوح سازمان، امکان تحلیل داده را می‌دهد.

یک تصور اشتباه این است که هوش تجاری را صرفا یک نرم افزار بدانیم در صورتیکه هوش تجاری فراتر از آن است. با حضور هوش تجاری در وزارت خانه/سازمان/شرکت، عملا دیدگاه مدیران و کارشناسان نیز ارتقا پیدا کرده و نوع نگاه آنها بطور کلی نسبت به کسب و کار خود و بطور خاص نسبت به رقبا، مشتریان، تولید، فروش و… خود متفاوت می شود و چیزهایی را از امروز می ببنند که در گذشته دیده نمی شد و یا به آن توجهی نمی شد.

هدف این دوره چیست؟

هدف این دوره آشنایی مخاطبین با مفاهیم، کاربردها و روندهای نوین هوش تجاری می باشد. این دوره برای کسانی پیشنهاد می شود که با داده کار می کنند و علاقمند تحلیل داده های کسب وکار خود هستند و  الزاما  دانش کافی در حوزه فناوری اطلاعات ندارند. درواقع شما اگر به کسب و کار خود را بشناسید می توانید مخاطب این دوره باشید.

در این دوره آموزشی شما با مهارت ها و تکنیک های هوش تجاری آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت چگونه بتوانید کسب و کار خود را در قالب یک داشبورد مدیریتی بسازید و تحلیل کنید. همچنین با بررسی مثالهای واقعی و عملی نسبت به درک عمیق تر هوش تجاری و دانش های مرتبط با آن خواهیم پرداخت.

آموزش این دوره با هدف شناخت مبانی هوش تجاری و چگونگی پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی در بستر نرم افزار  Tableau می باشد.(برترین نرم افزار BIدر چند سال اخیر)

مباحث این دوره به مدیران و کارشناسان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با حوزه هوش تجاری، به تجهیز و بسیج منابع مالی و انسانی سازمان/شرکت در جهت افزایش کیفیت تصمیم‌گیری‌ها و بهره‌مندی از یافته‌های دانشی ناشی از تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از اطلاعات، نسبت به بکارگیری فنون و تکنیک‌های هوش تجاری پرداخته و سازمان خود را به مغزافزار، نرم‌افزار و سخت‌افزار مربوطه مجهز نمایند.

آموزش نرم افزار تبلو

این دوره برای چه افراد و سازمان هایی مفید است؟

Business Intelligence Course

دوره هوش تجاری تبلو برای کسانی پیشنهاد می شود که با داده کار می کنند و علاقمند تحلیل داده های کسب وکار خود هستند و الزاما دانش کافی در حوزه فناوری اطلاعات ندارند. در واقع شما اگر  کسب و کار خود را بشناسید، می توانید مخاطب این دوره باشید. 

در انتهای دوره قادر خواهید بود  با درک هوش تجاری و بدون داشتن هرگونه آشنایی به نوع کسب و کار و صرفا با تحلیل داده ها، نسبت به ساخت داشبوردهای مورد نظر اقدام نمایید و ساختار یک  کسب و کار را تحلیل  و به دغدغه های موجود پاسخ دقیق دهید.

به عنوان مثال برخی سوالات مهم و کلیدی (مربوط به حوزه خرده فروشی) به شرح زیر می باشد:

  • چه محصولی را کی و کجا دیگر نفروشید؟
  • الزما با افزایش فروش،افزایش سود حاصل میشود؟دقیقا چه محصولاتی و در کدام استانها؟
  • کدام خریداران ،دقیقا کی بیشترین آسیب را به ما زده اند؟
  • به کدام مشتریان باید تخفیف و به کدام یک اصلا نباید تخفیف داد؟
  • درصورت کاهش ۱۰درصدی ریزش مشتری، درآمد چقدرافزایش میبابد؟
  • سهم فروش کالاهای پر بازده  به چه صورت است؟
  • اینکه پیش بین فروش درسال اینده چقدر است؟
  • و …

Tableau Training

موارد بیشتر از دوره هوش تجاری

مخاطبین دوره هوش تجاری

سرفصل های آموزشی

پیش نیازهای دوره

نحوه شرکت در دوره

گواهینامه دوره هوش تجاری

هوش تجاری

Tableau Features

امکانات نرم افزار تبلو

نرم افزار هوش تجاری تبلو

Tableau Training

آموزش نرم افزار تبلو / سطح متوسط

No votes yet.
Please wait...