کنفرانس Dreamforce: یک رویداد ضروری برای متخصصان داده. با کارشناسان تبلو Tableau آشنا شوید، نوآوری های هوش مصنوعی را کشف کنید، با Salesforce ارتباط برقرار کنید، ابر هوش مصنوعی را کشف کنید، و چابکی فروش را افزایش دهید.
همانطور که به طور مستقیم در انجمن Tableau دیدیم، طرفداران داده همیشه به دنبال راه هایی برای ارتقای بازی داده خود به سطح بعدی هستند. اینجاست که Dreamforce وارد معادله میشود – این رویدادی است که باید برای همه چیزهای Data + AI + CRM شرکت کرد. اینجا جایی است که کاربران تجاری، تحلیلگران داده، و افراد آگاه به فناوری از سراسر جهان دور هم جمع می شوند تا دانش را تبادل کنند و الهام بگیرند.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
1. با کارشناسان داده و DataFam ارتباط برقرار کنید.
اول از همه، اجازه دهید در مورد Tableau در Dreamforce صحبت کنیم. یک صف قوی از رهبران Tableau وجود دارد که حکمت، بهترین شیوهها و تکههای دانش خود را به اشتراک میگذارند تا به شما کمک کنند تا در سفر داده خود حرکت کنید. نمیتوانید این ارائههای افرادی که دادهها را میخورند، میخوابند و تنفس میکنند را از دست بدهید.
امسال، فضای اختصاصی برای دادههای همه چیز در Dreamforce وجود دارد. به ما در Tableau Garden در Moscone West Level 3 بپیوندید تا بینش خود را افزایش دهید و به داده های خود توجه کنید. فضای الهام بخش Tableau برای هر کاربری است که با جامعه Tableau ارتباط برقرار کند و کشف کند که چگونه Tableau می تواند جادوی داده ها و تجزیه و تحلیل ها را با هوش مصنوعی و بینش های شخصی زنده کند.
این فضا جدیدترین نوآوریها، نمایشهای نمایشی زنده، تمرینات عملی، تجسمهای مسحورکننده را در دیوار گالری Viz و البته غرفه عکس دوست داشتنی I <3 data را به نمایش میگذارد. این فرصت را از دست ندهید تا با کارشناسان داده ارتباط برقرار کنید و از نزدیک ببینید که چگونه هر کسی می تواند از قدرت Tableau بهره مند شود.
2. مسیر خود را با کاوش عمیق تبلو Tableau برای همه ترسیم کنید.
در Dreamforce، جلسات متعددی بر روی Tableau متمرکز شده است. چه در دنیای داده ها تازه کار باشید، چه یک کاربر تجاری یا یک حرفه ای باتجربه داده، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. برای تازه کارها و کاربران تجاری، یک جلسه مقدماتی با دنیای الهام بخش تجزیه و تحلیل بصری Tableau برگزار می شود.
برای متخصصان داده، جلسات برای کمک به پر کردن شکاف بین دادهها و تصمیمگیری طراحی شدهاند و تضمین میکنند که همیشه از دادههای خود بیشترین بهره را میبرید.
3. آینده را با Tableau GPT و نوآوری های داده کاوش کنید.
رویداد Dreamforce بدون برخی از اعلانهای پیشرفت، Dreamforce نخواهد بود. با معرفی Tableau GPT، Tableau از قدرت هوش مصنوعی مولد برای ساده سازی و دموکراتیک کردن تجزیه و تحلیل داده ها و مصرف بینش در مقیاس استفاده می کند.
آن را به عنوان دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی خود در نظر بگیرید که می تواند درک، پردازش و کمک به تقطیر فوری بینش های معنی دار – در جایی که به آنها نیاز دارید – داشته باشد. نگاهی مستقیم به نحوه تغییر شکل Tableau GPT در نحوه تعامل ما با داده ها داشته باشید.
4. نقاط داده را با Tableau و Salesforce وصل کنید.
کاوش کنید که چگونه Tableau می تواند تجربه Salesforce شما را افزایش دهد و توانایی کسب و کار شما برای دیدن، درک و استفاده موثر از داده ها را تقویت کند. تصور کنید که تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت ارتباط با مشتری و سایر وظایف مبتنی بر داده را در یک مکان داشته باشید.
با تبلو Tableau که در اکوسیستم Salesforce یکپارچه شده است، امکان بینش داده های یکپارچه و نمای قوی مشتری 360 می تواند به یک واقعیت لذت بخش تبدیل شود.
5. آینده dAIta را تجربه کرده و شکل دهید.
پس از راهاندازی اخیر AI Cloud در روز هوش مصنوعی، به جرات میتوان گفت که عصر هوش مصنوعی واقعاً اینجاست. و در Dreamforce، جلو و مرکز خواهد بود. بخشی از گفتگوهایی باشید که آینده داده ها را شکل می دهند و از نزدیک شاهد این باشید که چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای باز کردن پتانسیل داده های کسب و کار خود استفاده کنید.
Data + AI + CRM + You
هنوز قانع نشدی؟ ما افراد داده ای هستیم: بیایید اعداد صحبت کنیم.*
در آخرین Dreamforce طبق نتیجه 93٪ از شرکت کنندگان نشان دادند که چیزی یاد گرفته اند که به حل یک چالش تجاری کمک می کند. این همش نیست:
- 93 درصد گفتند که چیزی یاد گرفتند که به آنها کمک کرد کارایی بیشتری داشته باشند یا در وقت خود صرفه جویی کنند.
- 90٪ راه حل ها یا ابزارهایی را آموخته اند که می توانند به تعامل و/یا ارتباط بهتر با مشتریان کمک کنند.
- 89٪ ابزار یا محصول جدیدی را کشف کردند که به آنها یا کسب و کارشان کمک کرد.
بدون شک Dreamforce فقط یک کنفرانس فناوری دیگر نیست، بلکه فرصتی طلایی برای شبکهسازی با بهترین ذهنها در تجارت و تبدیل شدن به بخشی از جامعهای است که آینده داده، هوش مصنوعی و CRM را شکل میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید