تیم آماتک با هدف ارتقاء دانش داده و آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری اقدام به تولید محتوای آموزشی در بخش وبلاگ Blog مینماید.

Blog

آخرین اخبار و مقالات در حوزه هوش تجاری

تیم هوش تجاری آماتک با هدف ارتقاء دانش داده کارشناسان وهمچنین آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری  BI اقدام به تولید محتوای آموزشی دراین زمینه نموده است. در بخش وبلاگ Blog میتوانید آخرین مقالات و فیلم های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید.

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب (آماتک) که به صورت مختصر با نام آماتک شناخته میشود. این شرکت به عنوان یکی از فعالان و پیشگامان در زمینه هوش تجاری BI و هوشمند سازی کسب و کار میباشد، فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرده و در سال 1394 به صورت حرفه ای به ثبت رسیده است.

در حال حاضر آماتک amatek به عنوان مشاور و مجری در حوزه هوش تجاری مشغول به فعالیت بوده و تنها نماینده رسمی فروش لایسنس نرم افزار تبلو Tableau میباشد و به واسطه داشتن مسئولیت و حس تعهد نسبت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود دربخش دولتی و خصوصی موفق به کسب رضایت حداکثری از سوی ایشان گردیده است.

وبلاگ آموزشی آماتک - آموزش نرم افزار تبلو Tableau - بلاگ blog

کسب دانش تخصصی در حوزه‌های مختلف سازمانی در تیم هوشمند آماتک، اولین قدم در طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار هوش تجاری تبلو tableau بوده است. این دانش ارزشمند را که با تجربه پیاده‌سازی در سازمان‌های مختلف همراه شده و در تطبیق با نیازهای بومی کارفرمایان تکمیل شده در بخش مقالات به همراهان آماتک ارائه می‌کنیم.

دراین بخش مقالات در زمینه هوش تجاری و امکانات آخرین ورژن پلتفرم تبلو ارائه میشود. مقایسه لایسنس نرم افزار تبلو Tableau با Power bi.

Business Intelligence

مطالب آموزشی در حوزه هوش تجاری

جستجو
آموزش تبلو - Tableau
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 8

آموزش تبلو : داده‌های شما خوب به نظر می‌رسند و آماده هستید تا فایل خروجی خود را برای شروع تجزیه و تحلیل آن در Tableau Desktop تولید کنید.

لایسنس تبلو
بلاگ

لایسنس تبلو

لایسنس تبلو به شما این امکان را می دهد تا Tableau Server را بر روی یک یوزر واحد یا برای چندین یوزر در یک کلاستر استقرار دهید.

آموزش تبلو - Tableau
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش7

آموزش تبلو Tableau : در این قسمت می‌خواهید Product ID را از تمام سفارش‌های خود از فایل بازگشتی‌ها را نگه دارید و فیلدهای تکراری را حذف کنید.

آموزش تبلو - Tableau
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 6

آموزش تبلو Tableau – فایل‌های شما فیلدهای Product ID را به اشتراک می‌گذارند، بنابراین میتوانید ردیف‌های دارای فیلدهای مشترک را ببنید.

آموزش تبلو - Tableau prep
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 5

آموزش تبلو Tableau : شما به فایل اکسلی که رئیستان برای بازگرداندن محصول برایتان فرستاده نگاه می کنید و کمی به هم ریخته به نظر می رسد.

تبلو - Tableau prep
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 4

آموزش تبلو Tableau – اکنون که در تبلو Tableau prep تمام فایل‌ها پاک شده‌اند، در نهایت آماده هستید که همه آنها را ترکیب کنید.

تبلو - Tableau prep
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 3

آموزش تبلو Tableau – در نرم افزار تبلو Tableau Prep، بررسی و تمیز کردن داده‌های شما یک فرآیند تکراری است.

تبلو 2023.2 - tableau
بلاگ

تبلو 2.Tableau – 2023

تبلو ورژن 2023.2 – افزودن امکانات جدید ازجمله محاسبات چند ردیفی (multi- row) در Tableau prep – الگوهای خطی (line patterns) و موارد دیگر.

دانلود تبلو (tableau)
بلاگ

دانلود تبلو Tableau

دانلود تبلو Tableau ورژن 2023 – نرم افزار تبلو به‌ عنوان انتخاب پیشرو در بازارهوش تجاری، مدیریت داده‌ها را برای افراد آسان‌تر می‌کند،

تبلو پرپ (tableau prep)
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 2

اکنون که فایلهای داده را در تبلو Tableau بارگذاری کرده اید، مطمئن هستید که می خواهید همه فایل ها را با هم ترکیب کنید.

آموزش تبلو پرپ - اتصال به داده
بلاگ

آموزش تبلو Tableau Prep – بخش 1

در این آموزش تبلو با استفاده از مجموعه داده‌های نمونه که با Tableau Prep ارائه می‌شوند، می‌توانید فلویی را برای Sample Superstore ایجاد کنید

لایسنس تبلو - Tableau License
اخبار و رویداد

بررسی اصالت لایسنس تبلو Tableau

متاسفانه برخی از سایت ها و شرکت ها اقدام به ارائه نرم افزار تبلو قفل شکسته به نام لایسنس اصلی  می نمایند که می