تیم آماتک با هدف ارتقاء دانش داده و آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری اقدام به تولید محتوای آموزشی در بخش وبلاگ Blog مینماید.

Blog

آخرین اخبار و مقالات در حوزه هوش تجاری

تیم هوش تجاری آماتک با هدف ارتقاء دانش داده کارشناسان وهمچنین آشنایی مخاطبان با حوزه هوش تجاری  BI اقدام به تولید محتوای آموزشی دراین زمینه نموده است. در بخش وبلاگ Blog میتوانید آخرین مقالات و فیلم های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید.

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب (آماتک) که به صورت مختصر با نام آماتک شناخته میشود. این شرکت به عنوان یکی از فعالان و پیشگامان در زمینه هوش تجاری BI و هوشمند سازی کسب و کار میباشد، فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرده و در سال 1394 به صورت حرفه ای به ثبت رسیده است.

در حال حاضر آماتک amatek به عنوان مشاور و مجری در حوزه هوش تجاری مشغول به فعالیت بوده و تنها نماینده رسمی فروش لایسنس نرم افزار تبلو Tableau میباشد و به واسطه داشتن مسئولیت و حس تعهد نسبت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود دربخش دولتی و خصوصی موفق به کسب رضایت حداکثری از سوی ایشان گردیده است.

وبلاگ آموزشی آماتک - آموزش نرم افزار تبلو Tableau - بلاگ blog

کسب دانش تخصصی در حوزه‌های مختلف سازمانی در تیم هوشمند آماتک، اولین قدم در طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار هوش تجاری تبلو tableau بوده است. این دانش ارزشمند را که با تجربه پیاده‌سازی در سازمان‌های مختلف همراه شده و در تطبیق با نیازهای بومی کارفرمایان تکمیل شده در بخش مقالات به همراهان آماتک ارائه می‌کنیم.

دراین بخش مقالات در زمینه هوش تجاری و امکانات آخرین ورژن پلتفرم تبلو ارائه میشود. مقایسه لایسنس نرم افزار تبلو Tableau با Power bi.

Business Intelligence

مطالب آموزشی در حوزه هوش تجاری

جستجو
قابلیت های تبلو 2023 - بخش 3
بلاگ

قابلیت های تبلو 2023 – بخش 3

قابلیت های تبلو ( Tableau features ) – معرفی ابزاری قدرتمند برای تجزیه و تحلیل داده که در بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت های تبلو (tableau features)
بلاگ

قابلیت های تبلو 2023 – بخش 2

نرم افزار Tableau به عنوان یک ابزار مهم در هوش تجاری و تجزیه و تحلیل داده استفاده می‌شود و دارای قابلیت‌های متعددی برای نمایش و تحلیل داده‌ها و اطلاعات است.

مقایسه Tableau و PowerBI
بلاگ

مقایسه Tableau و PowerBI

مقایسه Tableau و PowerBI برای هوش تجاری (BI) یک موضوع مهم است که به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا نرم‌ افزار مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنند.

تبلو (tableau) - p1
بلاگ

قابلیت های تبلو 2023 – بخش 1

تبلو (Tableau) – 26 قابلیت شگفت انگیز این ابزار هوش تجاری را بیاموزید که بهره وری شما را افزایش می دهد و حاکمیت داده را بهبود می بخشد.

هوش تجاری BI چیست؟
بلاگ

هوش تجاری (BI) و پاسخ به سوالات متداول

هوش تجاری (BI) یک حوزه مهم در تجزیه و تحلیل داده است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تصمیم‌های بهتری بگیرند و استراتژی‌های کسب و کار خود را بهبود ببخشند.

لایسنس تبلو (tableau)
بلاگ

تبلو در سال 2023 و بعد از آن

تبلو – مهمترین ماموریت Tableau در 2023 کمک به مردم برای دیدن و درک داده ها بوده است. ما کاملا متعهد به سرعت بخشیدن به نوآوری شما هستیم.

لایسنس تبلو
بلاگ

لایسنس تبلو – بررسی اجمالی

لایسنس تبلو – هر یک از محصولات تبلو Tableau نیاز دارند که license را با به روز رسانی نرم افزار Tableau در پورتال مشتریان Tableau فعال کنید.